Jumaat, 24 Januari 2014

PERKHIDMATAN MEMBUAT GRAPHIC DESIGN....

Aku berkhidmat sebagai seorang Pereka Grafik disebuah IPT kat area Utara nii.... Pengalaman aku dalam bidang ni adalah dalam errmmmm 1.5 abad.... (cuba teka brapa tahun tu)

Jadi, bagi menfaatkan bakat aku ni secara maksimum... Aku ingin mengunakan kebolehan aku nii untuk mencari pendapatan sampingan......

Oleh itu, Perkhidmatan yang ingin aku tawarkan kali ini pula adalah membuat design :
  1. Baner
  2. Stremers
  3. Poster
  4. Logo
  5. Name cards / business card
  6. Brochures
  7. Leaflet / Brochure / Flyers
  8. Letterheads / Envelopes
  9. Custom Design

JANGAN TAKUT, JANGAN BIMBANG....
Harga bagi setiap artwork kita boleh bawa BERSEMBANG......

Untuk Keterangan yang lebih lanjut tuan/puan boleh hubungi 013 433 8974.

(Tempahan anda boleh diambil secara direct (area Kubang Pasu) / pos laju / Email)

4 ulasan:

  1. terbaik sham. Bagi sesiapa yang sedang mencari perkhidmatan ini boleh hubungi sham

    BalasPadam
  2. perkongsian yang menarik....berapa lama boleh siap reka ini..

    http://asrafflyer.com

    BalasPadam
  3. perkongsian yang menarik....berapa lama boleh siap reka ini..

    http://asrafflyer.com

    BalasPadam
  4. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...